Brak produktów na liście życzeń.
§ 1 Definicje
§ 2 Postanowienia ogólne
§ 3 Zasady korzystania z Serwisu
1. Korzystanie z Serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Użytkownik, następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) komputer lub inne urządzenie elektroniczne z dostępem do Internetu,
b) dostęp do poczty elektronicznej (w przypadku zawarcia Umowy),
c) przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, FireFox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej, włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz JavaScript (wyłącznie dla celów prawidłowego funkcjonowania Serwisu).
a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b) korzystania z Serwisu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń, niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Serwisu niezamówionej informacji handlowej (spam),
c) korzystania z Serwisu w sposób nieuciążliwy dla innych Użytkowników oraz dla Usługodawcy,
d) korzystania z Serwisu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci.
4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia funkcjonowania Serwisu spowodowanego w szczególności koniecznością naprawy systemu. Zawieszenie funkcjonowania Serwisu nie ma wpływu na zobowiązania Stron wynikających z zawartych za pośrednictwem Serwisu Umów.
5. Opisy, zdjęcia, znaki towarowe znajdujące się w Serwisie mogą być chronione prawami autorskimi ich właścicieli. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub umieszczania na innych stronach internetowych bez wyraźnej, uprzedniej i pisemnej zgody Usługodawcy.
6. Korzystanie z Serwisu wiąże się z wystąpieniem ryzyka zainfekowania systemu informatycznego przez niepożądane oprogramowanie, także takiego którego jedynym celem jest wyrządzanie szkód. Zaleca się korzystanie z Serwisu poprzez urządzenie posiadające oprogramowanie antywirusowe.
§ 4 Usługi świadczone drogą elektroniczną
1. Za pośrednictwem Serwisu Użytkownik ma możliwość:
a) dokonywania zakupów Towarów na zasadach określonych w §5,
b) dokonywania zakupów Bonów Podarunkowych na zasadach określonych w §5a,
c) założenia Konta klienta,
d) zapisania się do usługi Newsletter na zasadach określonych w §6.
2. Użytkownik ma możliwość założenia Konta klienta, dzięki któremu będzie miał możliwość zarządzania swoimi danymi, przeglądania historii swoich zamówień korzystania z kuponów promocyjnych. Założenie Konta klienta nie jest niezbędne do dokonywania zakupów. W celu założenia Konta klienta należy podać imię i nazwisko, adres e-mail datę urodzenia oraz ustawić swój login i hasło. Na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłana wiadomość mailowa potwierdzająca założenie konta i z tą chwilą dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta klienta. W przypadku chęci rezygnacji z Usługi Konta klienta, Użytkownik powinien poinformować o tym Usługodawcę na adres e-mail: kontakt@sheshebag.pl Po zgłoszeniu żądania przez Użytkownika, jego Konto klienta zostanie usunięte a umowa o świadczenie usługi prowadzenia Konta klienta zostaje rozwiązana.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo, bez wpływu na Umowy zawarte przed dokonaniem poniższych czynności, do:
a) wycofania niektórych Towarów i Usług z oferty,
b) zmiany cen oraz rodzaju Towarów świadczonych w Serwisie,
c) wprowadzania nowych Towarów i Usług w Serwisie,
d) przeprowadzania akcji promocyjnych na poszczególne Towary.
§ 5 Zawarcie Umowy sprzedaży
1. Przez Umowę sprzedaży Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Kupującego własność Towarów objętych zamówieniem i wydać mu je, a Kupujący zobowiązuje się Towary objęte zamówieniem odebrać i zapłacić Sprzedawcy cenę.
2. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
3. W celu realizacji zakupów należy wypełnić formularz zakupu. Podanie danych osobowych w formularzu jest niezbędne do zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży. W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Towarów zarówno w zakresie rodzaju, koloru oraz ilości. Każdy z wybranych Towarów należy dodać do koszyka za pomocą odpowiedniego przycisku. Po skompletowaniu całości zamówienia należy przejść do koszyka i kontynuować proces składania zamówienia, podczas którego Kupujący wybiera sposoby dostawy Towaru oraz metody płatności i jest informowany o łącznej wartości wybranych Towarów oraz kosztów dostawy a także o złożeniu zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
4. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki Prywatności poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu. Wyrażenie zgody na zapis do usługi Newsletter jest dobrowolne.
5. Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę, z wyłączeniem przerw technicznych podczas których Usługodawca wprowadza zmiany na stronie.
6. Każde zamówienie złożone przez Kupującego potwierdzone jest e-mailem z informacją o jego przyjęciu. Zawarcie Umowy sprzedaży następuje z momentem otrzymania przez Kupującego informacji mailowej o przyjęciu zamówienia.
7. W przypadku, kiedy podane dane w formularzu będą niepełne i nie będzie możliwe zrealizowanie zamówienia Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym w celu uzupełnienia tych danych.
8. Od dnia zaksięgowania środków na koncie Sprzedawcy za opłacenie zamówienia, Sprzedawca rozpoczyna realizację zamówienia i na jego realizację ma od 2 do 7 dni roboczych. Na realizację zlecenia składa się: przyjęcie zamówienia, ewentualna personalizacja, skompletowanie zamówienia, pakowanie zamówienia i wydanie do doręczenia. Jeżeli termin ostatniego dnia przypada na dzień wolny od pracy, wówczas termin kończy się z upływem kolejnego dnia roboczego. Po tym terminie Sprzedawca wysyła towar zgodnie z zasadami określonymi w §6 Regulaminu a termin dostawy uzależniony jest od wybranego przewoźnika i trwa od 1 do 4 dni roboczych.
9. Jeżeli nastąpią nadzwyczajne okoliczności, które uniemożliwią realizację zamówienia w terminie wskazanym w pkt. 8 Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym. W takim przypadku Kupujący ma prawo:
a) żądania zrealizowania umowy sprzedaży z uwzględnieniem opóźnienia albo
b) odstąpienia od umowy i odzyskania wpłaconej sumy pieniężnej. W tym przypadku pieniądze zostaną Kupującemu zwrócone niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia poinformowania Sprzedawcy o chęci odzyskania środków z uwagi na brak możliwości realizacji Umowy w terminie.
§5a Bony Podarunkowe
1. W ramach niniejszego Sklepu Internetowego Kupujący ma również możliwość zakupu Bonu Podarunkowego.
2. Celem zakupu Bonu Podarunkowego należy wybrać wartość doładowania Bonu Podarunkowego, przy czym najniższa kwota do wyboru to 100,00 zł a najwyższa 400,00 zł, podać adres, na który ma zostać przesłany Bon Podarunkowy w fizycznej wersji oraz imię i nazwisko osoby obdarowanej, która ma otrzymać Bon Podarunkowy.
3. Płatność oraz dostawa Bonu Podarunkowego odbywają się na zasadach opisanych w §6-7 niniejszego Regulaminu.
4. Bon Podarunkowy nie jest w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa instrumentem płatniczym ani kartą płatniczą.
5. Po opłaceniu Bonu Podarunkowego i zaksięgowaniu środków na koncie Sprzedawcy, Sprzedawca wyśle na podany w formularzu adres Bon Podarunkowy w formie fizycznej i na ozdobnym papierze. Bon będzie zapakowany jest w logowane pudełko prezentowe.
6. Na Bonie Podarunkowym będzie podany unikalny i jednorazowy kod do wykorzystania przez posiadacza Bonu Podarunkowego przy zakupach w Sklepie Internetowym.
7. Funkcjonalność Bonu Podarunkowego polega na tym, że bon jest przesyłany drogą tradycyjną oraz zawiera unikalny kod dostępu, który nabywca może wprowadzić podczas dokonywania zakupów.
8. Kompatybilność Bonu Podarunkowego polega na tym, że bon może być wykorzystana wyłącznie w Sklepie Internetowym prowadzonym przez Sprzedawcę.
§ 6 Dostawy
6. W przypadku nieodebrania przez Kupującego Towarów, jest on zobowiązany do pokrycia dodatkowych kosztów poniesionych przez Sprzedawcę tj. kosztów przesyłki zwrotnej do Sprzedawcy oraz kosztów ponownej przesyłki, jeżeli Kupujący (w trybie i terminie określonym w §9 Regulaminu) nie odstąpił od umowy. Jeżeli Kupujący odstąpił od umowy, wówczas zobowiązany jest jedynie do pokrycie kosztów przesyłki zwrotnej do sprzedawcy.
7. W przypadku nieodebrania przez Kupującego Towarów i braku porozumienia z Kupującym co do ponownej przesyłki, Sprzedawcy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez wyznaczania terminu dodatkowego na odebranie towaru. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostanie wówczas przesłane Kupującemu w formie mailowej z informacją o anulowaniu zamówienia z uwagi na jego nieodebranie w wymaganym terminie oraz Sprzedawca zwróci Kupującemu zapłaconą przez niego cenę za Towaru pomniejszoną o koszty przesyłki do Kupującego jak i koszty przesyłki zwrotnej do Sprzedawcy (chyba że Kupujący odstąpił od umowy w trybie i terminie określonym w §9 Regulaminu, wówczas Sprzedawca ma prawo do potrącenia ze zwracanej Kupującemu ceny jedynie kosztów przesyłki zwrotnej do Sprzedawcy).
8. Jeżeli Sprzedawca ani Kupujący nie odstąpi od umowy i Sprzedawca wyznaczy Kupującemu dodatkowy termin na odebranie Towaru, Sprzedawca może zastrzec ponowną wysyłkę Towarów dopiero po uiszczeniu przez Kupującego kosztów przesyłki zwrotnej oraz kosztów ponownej przesyłki.
9. Wydanie Towaru:
a) w stosunku do Kupującego będącego Przedsiębiorcą oraz KPPUK następuje w z chwilą powierzenia przez Sprzedawcę Towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju,
b) w stosunku do Konsumenta następuje z chwilą jej wydania do rąk Konsumenta, chyba że Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta, wówczas wydanie rzeczy następuje z chwilą powierzenia przez Sprzedawcę Towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju.
10. Z chwilą wydania Towaru przechodzą na Kupującego korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy.
11. W momencie dostarczenia przesyłki przez przewoźnika Kupujący będący Przedsiębiorcą obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju, jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
12. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia, zgubienia, utraty lub kradzieży Towaru podczas przesyłki:
a) Kupujący będący Przedsiębiorcą lub KPPUK jest zobowiązany w pierwszej kolejności do dochodzenia roszczeń z tego tytułu od przewoźnika,
b) Kupujący będący Konsumentem zgłasza swoje roszczenia w stosunku do Sprzedawcy.
§7 Warunki i metody płatności
a) zapłata za pośrednictwem systemu płatności online, BLIK, Przelewy24, PayPal – przelew online zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata). Po złożeniu zamówienia Kupujący powinien dokonać zapłaty za pośrednictwem bramki płatniczej online w momencie składania zamówienia. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Kupującego w systemie płatności,
b) zapłata za pośrednictwem PayPo (jako jedna z metod płatności oferowana przez Przelewy24)- zapłata odroczona (zapłać później do 30 dni). Realizacja zamówienia następuje po pozytywnej weryfikacji Kupującego i potwierdzeniu przez PayPo skredytowania zamówienia Kupującego.
c) zapłata za pośrednictwem przelewu tradycyjnego- zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata). Po złożeniu zamówienia Kupujący powinien dokonać zapłaty za pośrednictwem swojego banku. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Kupującego na rachunku bankowym Sprzedawcy,
§8 Reklamacje
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność Towarów z umową w stosunku do Konsumentów i KPPUK na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
2. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Przedsiębiorców zostaje wyłączona.
3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Towaru lub charakterem braku zgodności Towaru z Umową.
4. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument lub KPPUK może żądać jego naprawy lub wymiany.
5. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument lub KPPUK żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument lub KPPUK żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub KPPUK jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z umową.
6. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta lub KPPUK o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub KPPUK, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim Konsument lub KPPUK go nabył.
7. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
8. Konsument lub KPPUK nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Towaru, który następnie został wymieniony.
9. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument lub KPPUK może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
c) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę,
d) Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę,
e) brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę;
f) brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniej naprawy lub wymiany,
g) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub KPPUK.
10.Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z umową.
11. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub KPPUK kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub KPPUK o obniżeniu ceny.
12. Konsument lub KPPUK nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z umową jest nieistotny.
13. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych cech Towaru dostarczonych na podstawie umowy Konsument lub KPPUK może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych Towaru, a także w odniesieniu do innych Towaru nabytych przez Konsumenta lub KPPUK wraz z Towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument lub KPPUK zgodził się zatrzymać wyłącznie Towar zgodne z umową.
14. W razie odstąpienia od umowy Konsument lub KPPUK niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt.
15. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub KPPUK cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
16. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub KPPUK, chyba że ten wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
17. Reklamacja Towaru może być złożona na formularzu reklamacyjnym lub ordęcznie napisanym formularzu
18. Towar objęty reklamacją należy odpowiednio zabezpieczyć, zapakować wraz z formularzem reklamacji oraz dowodem zakupu (np. paragon, faktura, wydruk potwierdzający zamówienie, wydruk z konta bankowego) i odesłać na adres paczkomatu LGA02M sheshebagstore@gmail.com 784446684
19. Sprzedawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej doręczenia Sprzedawcy. W przypadku bezskutecznego upływu tego terminu uważa się, że żądanie Konsumenta uznano za uzasadnione.
20. Koszty dostawy reklamowanego Towaru oraz koszty naprawionego lub wymienionego Towaru ponosi Sprzedawca.
§9 Prawo odstąpienia od umowy
§ 10 Ochrona danych osobowych
§ 11 Odpowiedzialność Usługodawcy
a) nieprawidłowego bądź niezgodnego z Regulaminem korzystania z Sklepu Internetowego przez Użytkownika;
b) awarii sprzętu Użytkownika;
c) bezprawnych działań lub zaniechań Użytkowników.
2. W przypadku wystąpienia podejrzenia o możliwości ujawnienia hasła osobom trzecim, Użytkownik zobowiązuje się niezwłocznie zmienić dane logowania, w tym w szczególności hasło lub skontaktować się w tym celu z Usługodawcą.
4. Użytkownik może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z Usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę. Reklamacja w tym zakresie może zostać złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres e-mail: kontakt@sheshebag.pl
5. W zgłoszeniu reklamacyjnym Użytkownik powinien zawrzeć opis zaistniałego problemu, będącego przedmiotem reklamacji. Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udzieli Użytkownikowi odpowiedzi.
§ 12 Postanowienia końcowe
3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn. Do ważnych przyczyn należą:
a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa polskiego lub unijnego, które wymagają dostosowania postanowień niniejszego regulaminu do tych przepisów,
b) wprowadzenie nowych funkcjonalności w Sklepie Internetowym,
c) zwiększenie bezpieczeństwa Użytkowników,
d) konieczność przeciwdziałania nadużyciom dokonywanym w związku z korzystaniem ze Sklepiu internetowego,
e) rozszerzenie oferty lub jej zmiana,
f) zmiany w technologii lub infrastrukturze technicznej,
g) zmiany strategii biznesowej,
h) zmian w relacjach z kontrahentami lub dostawcami,
i) reagowanie na działania konkurencji i trendów rynkowych,
j) kryzysy i sytuacje nadzwyczajne.
4. O każdej zmianie Regulaminu Sprzedawca poinformuje Użytkowników poprzez umieszczenie przez Usługodawcę na stronie głównej informacji o zmianie Regulaminu.
5. Użytkownicy:
a) posiadający Konto Użytkownika zostaną dodatkowo powiadomieni przez Usługodawcę poprzez przesłanie informacji o zmianie Regulaminu na adres poczty elektronicznej, wskazany przez nich w formularzu rejestracyjnym, jeżeli zmiany tego regulaminu wpływają na ich prawa i obowiązki wynikające z posiadania Konta klienta. W przypadku braku akceptacji postanowień nowego Regulaminu Użytkownicy będą nadal posiadali prawo do rezygnacji z posiadania Konta Klienta;
b) korzystający z Usługi Newsletter i wpisani na listę mailingową zostaną dodatkowo powiadomieni o zmianie Regulaminu przez Usługodawcę poprzez przesłanie informacji o zmianie Regulaminu na adres poczty elektronicznej, wskazany przez nich w formularzu rejestracyjnym do Newsletter’a, jeżeli zmiany.
§ 13 Regulamin korzystania z kodu specjalnego dla twórców
1. Warunki skorzystania z kodu:
a) Kod specjalny przeznaczony jest wyłącznie dla twórców internetowych (influencerów, blogerów, itp.).
b) Skorzystanie z kodu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
2. Obowiązki twórcy:
a) Twórca, który skorzysta z kodu, zobowiązany jest do opublikowania przynajmniej jednej relacji (np. na Instagramie, TikToku itp.), w której oznaczy zakupiony produkt oraz profil sklepu/firmy.
b) Twórca proszony jest o oznaczanie produktu w każdej relacji lub innym materiale, w którym prezentuje dany produkt. Jest to mile widziane i pozytywnie wpływa na przyszłą współpracę z firmą.
3. Zasady publikacji:
a) Relacja powinna być autentyczna i przedstawiać produkt w sposób zgodny z jego faktycznym wyglądem i przeznaczeniem.
b) Zakazane jest przedstawianie produktu w sposób wprowadzający odbiorców w błąd.
4. Korzyści dla twórców:
a) Twórcy, którzy chętnie oznaczają produkty i regularnie je promują, mogą liczyć na lepsze warunki współpracy w przyszłości (np. indywidualne kody, dodatkowe produkty do testowania itp.).
5. Postanowienia końcowe:
a) Sklep zastrzega sobie prawo do monitorowania realizacji zobowiązań wynikających z niniejszego regulaminu.
b) W przypadku niewywiązania się z obowiązku publikacji, sklep może zablokować możliwość korzystania z przyszłych kodów specjalnych.
c) Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie.
Darmowa dostawa powyżej 600 zł
14 dni na zwrot
Darmowa dostawa powyżej 600 zł
14 dni na zwrot
Darmowa dostawa powyżej 600 zł
14 dni na zwrot
Darmowa dostawa powyżej 600 zł
Darmowa dostawa powyżej 600 zł
14 dni na zwrot
Darmowa dostawa powyżej 600 zł
14 dni na zwrot
Darmowa dostawa powyżej 600 zł
14 dni na zwrot
Darmowa dostawa powyżej 600 zł
© 2024 She She.